وبینار “چگونه توسعه فردی به کسب و کارم کمک کرد؟”

توسعه فردی یکی از اهداف پر ارزش در زندگی انسان مدرن می باشد. اصطلاح “توسعه فردی” همچون یک چتر است که

حوزه های مختلفی از علوم انسانی را در بر می گیرد. پس دادن یک معنا به آن کار دشواری است. زیرا توسعه ی فردی، فرآیندی است کاملا درونی و البته منحصر به فرد. اما میتوان آن را در غالب تعابیری بیان نمود. بر فرض مثال توسعه ی فردی،  میتواند  به معنای آگاهی یافتن از توانایی ها یا نقاط قابل بهبود فردی و حرفه ای باشد و یا میتواند شناخت و آگاه شدن از ادراک و باورهای فرد باشد و یا کشف رویکردی نو در مواجه با تعارض در ارتباطات فردی باشد.

این میتواند شامل پذیرش محدودیت های سالم فرد نیز باشد. توسعه فردی هر چه باشد یک مسیر و هدف مشترک را دنبال میکند. این که فرد حقیقت ذهن اش را از واقعیت تفکیک کند و به توانایی های خود و آنچه قادر به تغییر آن است آگاه شود و با آنچه از اختیار او خارج است به پذیرش برسد و بتواند اقدامات پایدار و موثری در زندگی و کسب و کارش انجام دهد.

برای برآورده کردن این تمایل روش های مختلفی وجود دارد که میتوان کوچینگ را به عنوان یکی از خوش نام ترین روشها نام برد. اما چرا کوچینگ؟

 

«آکادمی کارو کوچینگ» یکی از مراکز معتبر ارائه دهنده دوره‌های تربیت کوچ حرفه ایِ دارای تائیدیه فدراسیون جهانی کوچینگ (ICF) است که در این سلسله وبینارها تلاش دارد با تمرکز بر ارزشهای انسانی همسو با آموزشهای کوچینگ خدماتی را ارائه دهد.

سرفصل ها:

  • توسعه ی کسب و کار
  • توسعه ی فردی یک الزام است
  • کوچینگ چگونه اثر میکند؟
  • کوچینگ گروهی
  • پرسش و پاسخ

 مخاطبین:

  • این لایو می تواند راهنمای مناسبی برای افرادی باشد که تمایل دارند، مسئولیت تمام و کمال زندگی خودشان را برعهده بگیرند تا مطمئن باشند که تصمیماتی گرفته اند به نفع خودشان خواهد بود و تأثیر مثبت و الهام بخشی بر دیگران خواهد گذاشت و همچنین می توانند الگوی مناسبی برای دیگران در توسعه ی فردی باشند.

برای ثبت نام رایگان در این وبینار می توانید بر روی دکمه “ثبت نام” در لینک زیر  کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.