وبینار “کوچینگ سازمانی و چالش توسعه فردی و حرفه ای مدیران “

یکی از مهمترین چالشهای حوزه مدیریت منابع انسانی در سازمانها، برنامه ریزی جهت توسعه فردی و حرفه ای مدیران و رهبران سازمان است که عموما اجرای این برنامه ها با موفقیت همراه نیست. روال جاری برنامه های توسعه ای کارکنان در سازمان ها، نیاز سنجی آموزشی و برگزاری دوره های آموزشی مرتبط است که عموما مدیران به ویژه مدیران ارشد و میانی که با حجم فعالیتهای بالایی روبرو هستند، در این دوره های آموزشی برنامه ریزی شده شرکت نمی کنند و این موضوع همیشه دغدغه مدیران و کارکنان واحد های منابع انسانی می باشد. علاوه بر این موارد دیگری غیر از کمبود زمان نیز در این موضوع دخیل هستند که مانع حضور مدیران در برنامه های آموزشی شرکت می گردد.

این وبینار به بررسی دلایل اهمیت اجرای برنامه های توسعه ای برای مدیران ارشد و میانی سازمانها می پردازد و ضمن تشریح دلایل شکست برنامه های توسعه ای، کوچینگ سازمانی را به عنوان یک راهکار جایگزین معرفی می کند.

با توجه به دستاورد های حاصله از اجرای کوچینگ سازمانی در سازمانهای پیشرو داخل و خارج از ایران، هر روزه سازمانهای بیشتری برای استفاده از خدمات کوچینگ سازمانی اشتیاق خود را نشان میدهند که این موضوع باعث گردیده علاقه مندان زیادی به آموزش کوچینگ و ایفای نقش کوچ در سازمانها روی آورند.

«کاروکوچینگ» به عنوان یکی از اولین شرکت های ارايه دهنده خدمات کوچینگ سازمانی و همچنین یک آکادمی کوچینگ ارائه دهنده دوره‌های تربیت کوچ حرفه ای دارای تاییدیه فدراسیون جهانی کوچینگ ICF، در این سلسله وبینارها تلاش دارد علاوه بر این که سازمانها را با مفاهیم کوچینگ و کاربردهای آن آشنا می نماید، راهنمایی برای افرادی باشد که به حوزه کوچینگ علاقه‌مند هستند و این تمایل را دارند تا با دریافت آموزشهای لازم و اخذ مدرک بین المللی، در بازار رو به پیشرفت کوچینگ ایران به عنوان یک کوچ حرفه ای فعالیت خود را به عنوان شغل اصلی یا فعالیت جانبی خود آغاز نمایند.

سرفصل ها:

  • توسعه فردی و حرفه ای سازمانی، چرا و چگونه؟
  • اهمیت برنامه ریزی توسعه فردی مدیران
  • چالش های اجرای برنامه های توسعه ای مدیران
  • کوچینگ سازمانی ، راهکار توسعه و رشد مدیران
  • راهکارهای استفاده از کوچینگ در سازمان
  • کوچ داخلی یا خارجی؟
  • دستاوردها

مخاطبین:

مدیران ارشد و میانی

مدیران و کارکنان واحدهای توسعه منابع انسانی سازمانها

کوچ های سازمانی

برای ثبت نام رایگان در این وبینار می توانید بر روی دکمه “ثبت نام” در لینک زیر  کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.