پنج پرسش برای تأمل کوچ ها، بعد از جلسه کوچینگ را در این مقاله قصد داریم تا مورد بررسی قرار دهیم.

 حتی کوچ ها نیز بعد از هر جلسه کوچینگ نیاز دارند که افکار خود را جمع‌بندی کنند.

بله، هرچند که کوچ کردن مراجع در راستای نگرانی‌های او تجربه‌ای فوق‌العاده است، اما اینکه بتوانید بعد از هر جلسه، افکار و احساسات خود را در دست بگیرید نیز بسیار مهم است.

این کار به شما این امکان را می‌دهد که پس از هر جلسه، کماکان بهترین نسخه خود باشید، و خودتان و نوع بودنتان را بهتر درک کنید. اگر مدتی است که کوچ هستید، متوجه شده اید که برخی جلسات چقدر می‌توانند سنگین و خسته‌کننده باشند، به‌ویژه اگر پشت سر هم برگزار شوند. بنابراین، خالی کردن خود پس از جلسه ضروری است.

در این مقاله پنج پرسش برای تأمل کوچ ها، بعد از جلسه کوچینگ  را با شما به اشتراک میگذاریم که می‌توانید بعد از هر جلسه، برای خالی کردن خود از آن‌ها استفاده کنید.

بررسی پنج پرسش برای تأمل کوچ ها، بعد از جلسه کوچینگ

  1. اکنون چه احساسی دارم؟ اولین از پنج پرسش برای تأمل کوچ ها، بعد از جلسه کوچینگ

ارزیابی احساساتتان پس از یک جلسه کوچینگ بسیار مهم است. آیا احساسات جدیدی ظاهر شده‌اند؟ آیا چیزی شما را تحریک کرده است؟ این احساسات به شما چه می‌گویند؟

چند دقیقه وقت بگذارید تا همه احساسات خود را شناسایی کنید تا بهتر بفهمید از کجا آمده اند و چگونه می‌توانید با آن‌ها برخورد کنید. این کار همچنین به شما کمک می‌کند احساساتتان را مدیریت کنید تا مطمئن شوید که آن‌ها بر شما غلبه نمی‌کنند و بقیه روزتان را تحت تأثیر قرار نمی‌دهند.

اکنون چه احساسی دارم؟ اولین از پنج پرسش برای تأمل کوچ ها، بعد از جلسه کوچینگ

  1. در این فرآیند چه چیزی درباره خودم کشف کرده ام؟

هر جلسه کوچینگ یک تجربه یادگیری برای هر دو طرف است، هم کوچ و هم مراجع. مراقب آنچه در هر جلسه یاد می‌گیرید باشید. مراجع شما چه چیزی به شما می‌آموزد؟ باز بودن نسبت به کشفیات جدید می‌تواند به رشد شما به عنوان یک کوچ کمک کند. اگر ذهن و قلب خود را باز نگه دارید و عامدانه بدون پیش فرض گوش دهید، ممکن است از نوع نگاه و بینش‌های جدیدی که از مکالمات خود با مراجعینتان به دست می‌آورید شگفت‌زده شوید.

  1. بر اساس جلسه امروز، برای خودم چه جشنی میتوانم بگیرم؟

پیشرفت‌ها را جشن بگیرید، مهم نیست چقدر بزرگ یا کوچک باشند. از کوچ ها انتظار می‌رود همیشه در جلسات بهترین باشند. تفکر در خصوص پیشرفت ها و موانعی که در طول راه بر آن‌ها غلبه کرده‌اید، مهم است. این به سادگی می‌تواند تفکر در خصوص یک پرسش قوی منجر به شکوفایی و آگاهی مراجع و یا ایجاد ارتباط بهتر با مراجعی که به نظر سخت می‌رسد باشد. به رسمیت شناختن موفقیت‌هایتان می‌تواند شما را برای ادامه (و رشد) در مسیرتان الهام بخشد.

پنج راه برای پیشرفت در حرفه کوچینگ را می خواهید بدانید، این مطلب را مطالعه کنید.

  1. دفعه بعد چه کاری را می‌توانم متفاوت انجام دهم؟

هیچ جلسه کوچینگی کامل نیست، بنابراین نکاتی را که دفعه بعد می‌توانید به آن‌ها توجه کنید، یادداشت کنید. بازخورد مراجع خود را در نظر بگیرید، تا به شما در تأمل بر اینکه چه چیزی می‌تواند باعث بهبود بیشتر کار شما شود کمک کند. اگر در یک جلسه به اندازه‌ای که می‌خواستید خوب عمل نکردید، زیاد استرس نگیرید. فقط آنچه را که یاد گرفته‌اید یادداشت کنید و جلسه بعد با دیدگاهی متفاوت، بهتر عمل کنید.

دفعه بعد چه کاری را می‌توانم متفاوت انجام دهم؟

  1. اکنون چه چیزی می‌تواند به من کمک کند تا خودم را تخلیه کنم؟

زمانی را برای خود بگذارید. هرگونه انرژی منفی که ممکن است در طول جلسه جذب کرده باشید را به هر شکلی که برای شما بهتر است، از بین ببرید. چه چیزی می‌تواند به شما احساس بهتری بدهد؟ هرکاری مثل پیاده‌روی، خوردن بستنی، بازی با سگتان، یا تماشای یک فیلم را برای از بین بردن افکار خود پس از برداشتن کلاه کوچینگی، انجام دهید. شما شایسته آن هستید.

تفکر پس از جلسه کوچینگ به همان اندازه که خود را قبل از شروع هر جلسه کوچینگ آماده می کنید، مهم است. در نهایت، هدف همیشه این است که نیازها و خواسته‌های خود را در نظر بگیرید و بدانید که به عنوان یک کوچ، شما به اندازه هر کس دیگری مهم هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.