وبینار ” از تعارض تا تعامل، تنها یک قدم” ، در تاریخ ۲ خرداد ۱۴۰۰ توسط شرکت پرتو توسعه کارو طراحی و اجرا گردید.

هدف از برگزاری این وبینار، ارایه یک نمونه کوچینگ گروهی موثر  به مناسبت “هفته بین المللی کوچینگ ICW2021 ” می باشد که توسط فدراسیون جهانی کوچینگICF  و به منظور معرفی هر چه بهتر کوچینگ به جامعه، از چهارم تا دهم می ۲۰۲۱ (۲۷ ارديبهشت تا ۲ خرداد ۱۴۰۰)  به این عنوان نامگذاری گردیده است. در این هفته ، مطابق روال هر سال، برنامه‌های ویژه ای در کشورهای مختلف برگزار می‌شود.

موضوع این کوچینگ گروهی، مدیریت تعارض بوده و مخاطب آن ، افراد، سازمانها و مدیرانی هستند که با موضوع تعارض را در محیط کاری یا شخصی خود روبرو هستند.

تعارض، یکی از عوامل رایج کاهش کارایی و اثربخشی منابع انسانی و به تبع آن کاهش بهره وری سازمان می باشد. از بعد شخصی هم این موضوع، تاثیر به سزایی در پایداری روابط موثر داشته و بر این اساس مدیریت تعارض یکی از موضوعاتی است که تاثیر به سزایی در بهبود عملکرد فردی و سازمانی و همچنین بهبود روابط بین فردی دارد.

در این کوچینگ گروهی ، که توسط سرکار خانم پریسا پوران ، بیزینس کوچ و دارای تاییدیه سطح PCC از فدراسیون بین‌المللی کوچینگ ارایه گردید ، از روشها و تکنیک های کوچینگ برای رویارویی با چالش تعارض و مدیریت آن ، در راستای دستیابی به تعامل بهره گرفته شده است. علاوه بر این خلاصه ای از مفهوم کوچینگ و کاربرد های آن توسط سرکار خانم رضوان جابری ، بیزینس کوچ و دارای مدرک کوچ حرفه ای ACTP از آکادمی کوچینگ FCA انگلستان ، و همچنین شرحی از خدمات کوچینگ سازمانی شرکت پرتو توسعه کارو و دستاورد های آن توسط آقای علیرضا نعیمی کوچ نقاط قوت و دارای تاییدیه سطح ACC از فدراسیون بین‌المللی کوچینگ ارائه گردید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.