دوره تربیت کوچ حرفه ای

دوره تربیت کوچ حرفه ای آکادمی کوچینگ کارو، به گونه ای طراحی شده است که مطابق با استاندارد های فدراسیون جهانی کوچینگ ICF، افراد علاقه مند و توانا را شناسایی و با ارايه آموزشهای متنوع آنها را به گونه ای با منش کوچینگ ِ ابزار ها و صلاحیتهای مرتبط و همچنین استاندارد های اخلاقی کوچینگ آشنا نماید که بتوانند پس از طی این دوره، به عنوان یک کوچ حرفه ای در بازار شروع به کار نمایند.

شرکت در این دوره دارای محدودیت سنی و تحصیلی نمی باشند. هر چند به منظور حصول اطمینان از توانمندی متقاضیان و کاربردی بودن این دوره برای آنها و به تبع آن برای مراجعین آتی، درقالب یک مصاحبه اولیه نسبت به انتخاب نفرات واجد شرایط اقدام می گردد.

تعداد ساعات آموزشی این دوره بر اساس استانداردهای فدراسیون جهانی کوچینگ ICF، بالغ بر 125 ساعت آموزش می باشد که در روشهای مختلفی همچون کلاسهای آنلاین و آفلاین، تمرینات کوچینگ هفتگی، تمرینات کوچینگ همسطح، منتورینگ و … ارایه و اجرا می‌گردد.

کلاسهای این دوره که مدت زمان اجرای آن حدود یک سال می باشد، یک روز در هفته به صورت آنلاین و در بستر نرم افزار زوم یا اسکای روم و به زبان فارسی برگزار گردیده و پس از سه ماه، به دو روز در هفته افزایش می یابد. مدت زمان هر کلاس حدود دو ساعت شامل یک ساعت تدریس و یک ساعت  تمرین کوچینگ می باشد که در این تمرینها دانشجویان در نقش کوچ به ایفای نقش پرداخته و آموخته های خود را در قالب یک جلسه کوتاه کوچینگ اجرا نموده و از آبزرور دوره بازخورد می گیرند. در عین حال سایر داشجویان نیز در این بازخورد مشارکت می نمایند.

همچنین این دوره شامل 10 ساعت منتورینگ نیز می باشد که 7 ساعت آن یه صورت منتورینگ گروهی و 3 ساعت آن به صورت منتورینگ فردی اجرا می گردد. در این جلسات دانشجویان با اجرای جلسات کوچینگ و دریافت بازخورد از منتور دارای صلاحیت، بر غنای آموخته های خود می افزایند. در جلسات منتورینگ فردی دانشجو با ارسال یک وویس نیم ساعته از یک جلسه کوچینگ خود، به همراه منتور و در یک جلسه دو نفره جلسه مذکور را بررسی و تحلیل نموده و با آشنایی به نقاط قوت و فرصتهای بهبود خود نسبت به رفع موارد و ارایه جلسات بهتر اقدام می نمایند.

آکادمی کوچینگ کارو دارای مجوز تربیت کوچ حرفه ای  سطح Level 2  از فدراسیون جهانی کوچینگ ICF می باشد. دانشجویان با دارا بودن این مدرک می توانند جهت دریافت تاییدیه صلاحیت سطح PCC از آن فدراسیون اقدام نمایند.

در حال حاضر ثبت نام برای گروه هشتم این دوره در حال انجام می باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص دوره های آکادمی کارو و نحوه ثبت نام در آنها، ازطریق لینک زیر با ما در تماس باشید.

کارشناسان کارو در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.

دریافت مشاوره